Gå for livet - Krafttak mot kreft

Postet av Vennesla Kommunale Bedriftidrettslag den 18. Mar 2022

Bedriftidrettslaget inviterer til en felles gåtur langs elva torsdag 24. mars kl. 16 under aksjonen Krafttak mot kreft.

Som et alternativ til Terrengkarusellens arrangement i Tresse samme dag, inviterer vi til en gåtur fra Herredshuset og opp langs strandstien for de som ikke får mulighet til å blir med på Terrengkarusellens arrangement. Vi møtes utenfor inngangen til Herredshuset.

Vi har også opprettet en innsamling hvor det er mulig å støtte kreftforeningen med et beløp du selv ønsker. Klikk på bildet under for å komme til innsamlingen, eller på denne linken: Gå for livet | Kreftforeningen

Dersom du ønsker å bli med på Terrengkarusellens arrangement kan du klikke på saken under, eller på linken Løp eller gå for livet (bedriftsidretten.no)